keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

čtvrtek 8. března 2018

Dream catcher

Před Vánocemi se mě moje holky ptaly, co bych si přála od Ježíška. Mé přání bylo mít v ložnici nějaký pěkný lapač snů, tak ať mi ho koupí. Na to jsem dostala odpověď, že lapač snů si musí každý vyrobit sám, protože do něho člověk musí vložit svou energii a úsilí. Tak se k Vánocům nekonal.

Od ledna jsem postupně nakupovala materiál. Stuhy, krajky, kalouny, peříčka, dřevěné korálky, obruče, ...
... a včera k večeru to vypuklo, byly jsme všechny tři naladěný na dobré vlně. Dílo šlo celkem od ruky. Pokaždé, když se některé z nás něco zašmodrchalo, tak jsme upozorňovaly, že do toho lapače musí dávat jen to dobré a né se vztekat. Byl to krásný holčičí večer a myslím, že se lapače povedly.













Přeji vám pohodové dny s vašimi nejmilejšími
vaše Hliněnka


7 komentářů:

  1. Jé Marcelko,lapače jsou úžasné všechny tři :-)Mohla by jsi je prodávat spolu s keramikou, ale vlastně to by neměly ty spravné účinky!Už jsem je obdivovala na instagramu a to jsem ještě netušila, ze je to Vaše společně holčičí dílo!Mohu se zeptat na jaky kruh a čím jste krajku a stužky upevnovaly?Diky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuju za milá slova. Kruh je kovový a kupovala jsem ho společně s korálky na https://hobbykohout.cz/kruh-kovovy-30-cm/625 mají různé velikosti. Stuhu jsme vždy přepůlily a provlékly přes kruh. Nevím jak to lépe popsat. Krásný večer Marcela

      Vymazat
  2. úžasné.nemám slov. krásný lapač, krásný popis, krásné fotky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc děkuju. Jak se máte tam u vás v horách? Co dětičky? Zrovna dneska jsme na tebe vzpomínali se Soňou, jak jsme u tebe byli péct chlebíček a kostky. To si byla ještě 2v1 Opatrujte se pa Marcela

      Vymazat
  3. Marcelko to je veliká nádhera, taky už jsem přemýšlela že bych si jeden vyrobila, tak snad jednou, dík za inspiraci :)
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Holky tak to je krása srdečně vás zdravím. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost výhry

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat