keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

středa 24. ledna 2018

Měsíc po Vánocích

Dnes je to měsíc co jsme usedali ke štědrovečerní večeři a těšili se z dárečků a z toho, že jsme spolu. Myslela jsem, že toho za leden stihnu hodně, měla jsem naplánováno spoustu aktivit, ale minulý týden jsem lehla. Skolil mě nějaký hnusný moribundus a proležela jsem pár dní v pelechu s teplotami, šíleným kašlem a bez hlasivek ( to byl doma klid ) zítra dobírám antibiotika. Fakt už si nepamatuji, kdy jsem takhle odpadla.




To jsou dárečky od našich holek. Kája vyráběla tu nádhernou panenku a Áďa nám udělala kalendář do kterého umístila ty nejhezčí momenty z loňského roku. Miluji tyhle dárky, mají smysl a spoustu krásné energie.

Krásné dny
Hliněnka

2 komentáře:

  1. Přeji uzdravení, také se zrovna potýkám s nějakým bacilem. Nápadité dárky, kdy dárce zapojí své ruce a svůj um, ty jsou prostě nejlepší, to souhlasím.
    Pěkné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky jsou nádherné, určitě už jste zdravá
    Pavel

    OdpovědětVymazat