keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

sobota 29. září 2018

Podzimně od nás

Tak trochu to tu zanedbávám, ale není to úmyslně. Jen to letošní léto bylo u nás ve znamení 
,, Zdraví na prvním místě ,,
 S některými z vás jsem se potkala v Berouně na trzích, bylo to moc fajn setkání. 
Hodně se ptáte kde se dá v tuhle chvíli koupit má keramika. Zavřela jsem před létem MMB a teď chystám e-shop. Chvilku mi to trvá, jsem obyčejná ženská, která s tou technikou bojuje. Jde mi to pomalu, ale už mám svou doménu a zaplacený měsíc na shopu. Teď už se v tom jen zorientovat a nafrkat tam fotky. Pokud budete chtít teď nějaké kousky klidně napište a nebo zavolejte, než to zprovozním.


























Taky to tak někdy máte, že nevíte kterou fotku vybrat a tak sem pošlete všechny. Některé jsou focené včera večer a některé dnes ráno, když jsme se byly se Žofí vyčůrat. Je to náš nový člen, ale o tom zase jindy.
Užívejte víkend
s láskou Hliněnka


19 komentářů:

  1. Marcelko, to je nádhera. Krásně naaranžováno. Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím,kde se dá teď objednat něco krásného od vás? M.

    OdpovědětVymazat