keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

neděle 16. prosince 2018

Adventní neděle

Krásný předvánoční čas vám všem.
Dneska jsem se dokopala a vyfotila pár fotek naší letošní vánoční výzdoby. Také se mi podařilo konečně dopéct, doslepit a donamáčet cukrovíčko. Jsem ráda. Dárečky už mám také nasyslené jen je ještě zabalím. Na to se moc těším.

Slibovala jsem eshop do Vánoc, tak to jediné se mi nepodařilo zprovoznit. Pracuji na něm, už je ve finále. Nečekala jsem, že mi to tak potrvá, ale tím, že jsem teď před Vánoci byla spíš v dílně a pracovala na objednávkách tak se to nedalo.















Buďte všichni v klidu a v pohodě v tom svátečním předvánočním čase. Užívejte si se svými blízkými vůni cukroví, svařeného vína a lásky. Vánoce nejsou o tom abychom se uhnali a bylo všechno dokonalé.
Děkuji, že se vracíte!
Jsem za to vděčná
vaše Hliněnka



7 komentářů:

  1. Marcelko krása! Ty zapichovací ptáčky v čapkách budu asi nutně potřebovat už se těším na eshop :)
    Přeji krásné a hlavně pohodové předvánoční dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! A ty stromečky červené puntíkaté..! Pokojné příští dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně nazdobené!!! Zrovna to člověka hladí po duši!
    Přeji krásné dny!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné!Přeji ty nejkrásnější dny.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, z tvých fotek jde ta pravá vánoční atmosféra, máš to moc krásně nazdobené .... přeji ti krásný a pohodový zbytek svátků a šťastný a veselý nový rok ... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelle přeji krásný zbytek roku,moc se mi líbí vase keramika,která zdobí i naši zahrádku.Jsem rad,ze se mužů těšit na e-shop a rozšířit tak svoji sbírku.vse nej do nového roku

    OdpovědětVymazat