keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pátek 11. ledna 2019

Hliněný obchůdek

Přátelé, kamarádi, moji milí,
něco se podařilo!

Sice to trvalo, ale je to tu, díky vám otevírám Hliněný obchůdek.
S myšlenkou otevřít e-shop už jsem si pohrávala víc jak rok, ale pořád jsem hledala odvahu se do toho pustit. V létě když jsem nemohla tvořit v dílně ze zdravotních důvodů, tak jsem se začala šťourat na jednom portálu s tím, že to třeba zvládnu sama, ale fakt jsem "talent" no nedala jsem to. Byli jsme na návštěvě na kopečku a Tom mi nabídl, že mě povede po telefonu a že to spolu zvládneme, ale asi bych se s tím opět mordovala a říkala jsem si, že budu raději tvořit v dílně a stránky si nechám udělat od někoho kdo tomu rozumí. Tímto bych chtěla poděkovat Pavlovi P. který mi obchůdek zprovoznil a má se mnou trpělivost. Pokud si také pohráváte s myšlenkou něco takového spáchat a líbilo by se vám mít svůj e-shop neváhejte ho kontaktovat. Prostě je to tak, že každý umíme něco a když se spojí síly, chuť a nápady, tak z toho vznikne celek, který se vám snad bude líbit.
Budu se těšit na každou vaší návštěvu u mě ve virtuálním obchůdku







Právě otvíráme


Těším se Hliněnka





21 komentářů:

  1. Marcelko, krásný počin. Ať se daří! Je nádherné, když se sny stávají skutečností.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko super! Už jsem to okoukla a až se jaro zeptá co mi ještě chybí tak se určitě ozvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. 3x hurááá, už jsem si Vás Marcelko uložila do oblíbených:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý deň,posielate aj na Slovensko?ďakujem za skorú odpoved

    OdpovědětVymazat
  5. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. c512396d295f7fd02a5d8b1c18204001
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for your explanation, very good content. fc73c039f685745375ff2f485341e4f1
    define dedektörü

    OdpovědětVymazat