keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 6. srpna 2018

Ježek



Nedávno jsme u nás na zahradě našli ježka, tedy spíš naše Máša ho objevila. Celý ustrašený z jejího štěkání se schoulil mezi dřevo. 
Nechat jsme si ho na zahradě nemohli, protože jak známo ježci jsou plný blech a moc nerada bych odblešovala naší Mášenku a taky by se jim spolu dobře nežilo. Proto jsme ho chytli do kbelíku a odnesli na louku k lesu. Doufám, že se mu tam dobře žije.








6 komentářů:

  1. a co když má někde ve Vaší zahradě rodinu a nebo poblíž zahrady a teď k ní netrefí?...Katka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás na zahradě ježek bydlí. Dáváme mu občas kapsičky pro kočky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježci na zahradě je i u mně aktuální téma . Mám dvě kočičky -které byly zvyklé denně se provětrávat na zahradě - a teď je nechci -právě kvůli blechám- pouštět ven. Taky by mně zajímalo , jestli se někam odstěhují ,až ježečci povyrostou - kdo ví??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den paní Marcelko chtěla bych vás poprosit jestli by jste mi mohla poradit kde sehnat vaší úžasnou keramiku děkuji Stránská pavestra@ volny.cz

      Vymazat
    2. Klidně mi zavolejte a domluvíme se. 776241051

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat