keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 9. října 2017

Je čas něco změnit ...

. . . hlína a vaše objednávky, za které vám nesmírně děkuji, mi začaly přerůstat přes hlavu a já musím nastavit jiný režim, abych mohla klidně spát. V tuto chvíli mám asi 100 neotevřených mailů od vás a několik desítek rozdělaných objednávek. V dílně jsem od rána, často až do večera a pořád to nebere konce. Jsem člověk jako každý z vás, navíc miluji svou práci, kterou bych neměnila.
 Proto ta změna.

Letošní objednávky budu přijímat do 15.října. 

Pokud bude nějaký ten kousek navíc, určitě se to dozvíte, buď tady na Hliněnce nebo zde na mmb. Od nového roku budu objednávky přijímat jen prvních 5 pracovních dní v měsíci, poté budu usilovně pracovat v dílně.
Také bych moc ráda víc točila na kruhu, ale v tomto režimu to není vůbec možné, ani na novou tvorbu není čas.
Věřím, že to spolu zvládneme a že to pro nás všechny bude přínosem. Třeba budu muset v průběhu vychytat ještě nějaké mouchy, ale to ukáže čas.
Velmi si vážím všech, kteří mi píšete, líbí se vám moje tvoření a chodíte koukat sem na Hliněnku nebo na sociální sítě. Mám díky blogu spoustu nových přátel.
Děkuji!
Přerostlo to do gigantických rozměrů, ale já se tím prokoušu a poperu. Budu se moc snažit, mějte prosím trpělivost.

Vaše Hliněnka

5 komentářů:

  1. Marcelko, zdravím Vás! To, že máte tolik práce je důkazem Vaší nádherné práce.
    Věřím, že změna, kterou navrhujete Vám bude vyhovovat a my se můžeme těšit na
    další nové kousky od Vás! Přeji Vám krásné a pokud možno klidné podzimní dny!
    Hana Mašková

    OdpovědětVymazat
  2. Každý potřebuje mít čas i na sebe....to se nedá nic dělat:))) Ať se Vám daří Marcelko, přeji krásné dne, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Hliněnko, musí být skvělý pocit, že je o tvé výrobky takový zájem a že se lidem líbí. Však máš prostě šikovné ruce a tvá keramika je úžasná... Ale věřím tomu, že zvládnout takový nával objednávek je fuška a člověk nemůže být jen v práci, musí se věnovat i svým dalším koníčkům, rodině, přátelům, odpočinku... Myslím, že přijímání objednávek na prvních 5 dní v měsíci jsi nastavila dobře, jen budeš mít asi těch 5 dní v měsíci úplně přetížený mail. :-)
    Měla jsem v plánu zakoupit u tebe nějakou keramiku k Vánocům, tak jdu honem na to, do 15. října zbývá jen pár dní!
    Hezké dny, Hliněnko!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Marcelko, v týdnu mi dorazily vaše výrobky...no prostě krása a udělaly radost i mé mamince k narozeninám. Už se těšíme, až zase objednáme a rádi si počkáme, stojí to za to!!! Mějte se krásně a děkuji za vše. Lenka Vybíralová

    OdpovědětVymazat