keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

čtvrtek 7. září 2017

Hrnčířské trhy Beroun 9.-10.9.2017

Moji milí, všechny moc zdravím!
Rok utekl jako voda a je tu další  B e r o u n.
Jsem teď v jednom kole, finišuji a chystám se za vámi. V dílně jsou hromady keramiky, které tam pro vás povezu. Sáčky jsou narazítkované, vizitky vytištěné a nařezané. Ještě dopéká poslední pec a pak všechno pečlivě zabalit do beden a frčím s manželem na víkend do stánku. Doufám, že nám všem bude přát počasí. 
Jako každý rok jsem nervózní, jestli toho zboží vezu dost a hlavně zda se vám trefím do vkusu. Tak se nechám překvapit.

Hned v pondělí sednu k počítači a odpovím na vaše mailíky a objednávky, na které teď nebyl čas.
... a že jich tam teď mám pěknou hromadu. Promiňte mi to zdržení.  

Vkládám i mapku kde mě najdete. Pro staré známé, jsem na stejném místě jako každý rok 

56A













Těším se na vás
Hliněnka

6 komentářů:

  1. To je krásy-proč tó mám tak dalekóóó.Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se těším na další kousky od Vás! V sobotu na viděnou. Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Taky máme Beroun z ruky, ale už se moc těším až přijde řada na moji objednávku.
    Přeji krásný víkend na trzích.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda chodím na Váš blog, děláte moc pěkné věci. Letos jsem poprvé vyrazila do Berouna a těšila se, že si u Vás koupím malé domečky. Bohužel už v sobotu v 10 hodin nebyly. No nic, objednám si je na netu. Takže příště klidně více zboží, je určitě originální. Hrnečků máme všichni doma dost. Přeji hodně dobrých nápadů. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Ivo, jsem moc ráda, že se vám moje tvorba líbí. Trochu mě zarazilo, že jsem neměla budky už v sobotu v 10 hodin? Budek jsem vezla dvě přepravky a doprodávala jsem je ještě v neděli. Klidně napište a já je pro vás vyrobím. Jen mějte trpělivost, je vás hodně a já mám jen dvě ruce.
      Krásné dny Marcela

      Vymazat
  5. Hliněnko, ty se činíš! :-) Přípravy ti musely dát pěkně zabrat, ani se nedivím, že jsi byla v jednom kole, ale tvá keramika je prostě tak krásná, milá a originální, že se není čemu divit, že je o ni takový zájem. :-) Trhy musely být úžasné a doufám, že pro tebe i úspěšné! :-)

    OdpovědětVymazat