keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 17. dubna 2017

Velikonoce u nás

Pár střípků z našeho VELIKONOČNÍHO příbytku














přeji vám krásný zbytek svátečního dne
Hliněnka









14 komentářů:

  1. Jak jinak, než zase krása! Příjemné tvořivé dny! P.S. Hliněnko, budete začátkem května v Berouně?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujuuu!! Nebuduuu nechtějí mě na jaře =(
    až na podzim

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou ale.. Neví, o co s jarem přichází!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo, ale víra hory přenáší. Věřím, že se to jednou povede.

      Vymazat
  4. Máte to doma krásně nazdobené. I venkovní výzdoba vypadá skvěle. Líbí se mi pítko pro ptáčky, lenoch v záhonu, petržel, která mně ne a ne vyrůst, no prostě všechno.
    Přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky moc hezké Marcelko.... mám od Vás schovaného ptáčka pod pergolu...dostala jsem ho od kamarádek k narozeninám...tak už se těším, až ho pověsím....jestli tedy někdy dostavíme....:-))))))) Pá, pá S:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko to je to pravé ořechové.Máš to krásné ,tvoje dekorace jsou ty nejkrásnější.Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko paráda! Máte to opět luxusní!
    Strašně moooc Vám děkuji za nádherné kousky a perfektní jednání! Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné pipiny a zajíci v zápichu jsou taky úžasní:)))Ale já jsem udělala také spoustu parády s Vašim zajícem , domečky a ptáčky ......a můžou zdobit celoročně, ne jen na velikonoce:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marcelko, jako vždy ... krása pohledět ... 😀 uvidíme se v Kostelci ?

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko,krasne!Jak Vy to vsechno zvladate!Budete v Kostelci na trzich?Katka

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko výzdoba jedním dechem nádhera !!! ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, kde mohu prosím koupit Vaše výrobky. Děkuji. JP

    OdpovědětVymazat
  13. Chtela bych se zeptat odkud mate tu vazu z drevenym ouskem, ve ktere mate tulipany, ta je kouzelna. Dekuji

    OdpovědětVymazat