keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

středa 9. září 2015

Hrnčířské trhy Beroun

Přípravy na trhy vrcholí. 12.-13.9. se na vás všechny moc těším na stánku v Berouně. Vložila jsem i plánek. Mé místečko je letos jinde než loni, číslo stánku je 56A 


























Nashledanou
Hliněnka





8 komentářů:

  1. Už se moc těším.
    pa v sobotu♥

    PS: Nevidím ten plánek:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam, já ho nevložila :0) Právě sedíme v autě a valíme směr Beroun. Těšim se pa

      Vymazat
  2. Když vidím tu nádheru, tak mě ještě víc mrzí, že se tam nedostanu. Tak svoji premiéru v Berouně musím odbýt příští rok. To je škoda, škoda, škoda ... Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Beroun nedáváme , je dost z ruky . My frčíme další týden do Kunštátu :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám z ruky Beroun i Kunštát. Hliněnko, co někdy do Východních Čech :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, přeji ti, aby byl trh úspěšný a moc děkuji za recept na řepové chipsy, jsou super!
    S pozdravem, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee skoda,ze Beroun je taaaak daleko..:-) Chystam se alespon do Kunštátu, at se vam dari mate moc krasne vyrobky..:-) Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná, čistá práce. Taky se přimlouvám za Východní Čechy. Jitka

    OdpovědětVymazat