keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

sobota 16. prosince 2017

Předvánoční čas

Tento víkend je u nás už konečně cítit vůně cukroví, sice jsem neupekala perníčky, které peču každý rok a holky mi to patřičně vyčetly. Slibuji děvčata moje, že se za rok polepším. Před chvilkou jsem dolepila linecké a namočila banánky do čokošky, ostatní je už pěkně uložené v chladnu. Nepeču nějaké obrovské množství a ani žádné kreace nevytvářím. Peču jen to, co se u nás vždycky zbaští.
Nazdobeno už také máme a světýlka jsou všude kam se oko vrtne. Já to prostě miluju a myslím, že i má rodina. V týdnu jsem byla s Áďou za Ježíškem a při té příležitosti jsme se spolu stavily na trzích, kde jsem dostala kytičku jmelí. Díky dcero má. A na závěr jsme zašly na dobrou kávu, hezky jsme si to užily, popovídaly jsme si, zavzpomínaly na loňské Vánoce, které jsme trávily odděleně a ukápla i slzička. Jsem vděčná za to, že jsme opět všichni spolu, že mám skvělou rodinu, kterou nerozdělí ani oceán.
Ježíšku na křížku, to jsem se zase rozněžnila, ale fakt jsem ráda, věřte.











Jo, a kdyby někdo z vás toužil mít doma ještě do vánoc tu mísu ze které jsem udělala letos adventní svícen, tak mi tam zbyla jedna velká a jedna malá.
Klidně mi ještě rychle napište.


Zpomalte!
Všem přeji krásný adventní čas
Hliněnka

2 komentáře:

  1. Ahooj Marcelko,
    máte to doma nádherně nazdobené a útulné :)

    Krásné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky Marcelko...Také přeji krásný adventní čas a poklidné Vánoce....S:-)

    OdpovědětVymazat