keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pátek 17. března 2017

Točení na kruhu

Je to už dlouho co jsem si pohrávala s myšlenkou, že koupím hrnčířský kruh a začnu točit základy k figurám. Stalo se. V říjnu jsem ho pořídila a do února jsem kolem něho jen chodila a opět si slibovala, že začnu. Jenže byly Vánoce a vy jste mě zavalili prací a nebyl prostor si sednout a plýtvat časem, který byl tak drahocenný. Je vám určitě jasný, že mě ruce svrběly a chtěla jsem k tomu sednout, ale vím, že bych se potom neutrhla.
Konečně v únoru to vypuklo, hodiny a hodiny budu trávit u kruhu abych byla lepší a lepší. 

... ale ono to půjde, strašně mě to baví.























Krásný páteční den užívejte pohodu a já příště vložím už vytočený zajíčky.

Vaše Hliňuš

2 komentáře:

  1. Je to tolik let a já pořád vidím jak mi první kopec hlíny z kruhu přímo vyletěl,tenkrát jsem ještě netušila,že to dám:)))takže je jasný,že ty taky máš to v krvi.

    OdpovědětVymazat
  2. Holka šikovná!Za chvilku budeš točit hrnce jak vrata!:-)

    OdpovědětVymazat