keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 6. března 2017

Jde na mě jaro ....




Od Vildy jsem dostala pugét tulipánů, jsou nádherný, nějak mi po té bílé zimě chybí barvy a tak musím říci, že mi barevné tulipány udělaly obrovskou radost. Dneska jsem byla v zahradnictví, že už si nakoupím nějaké ty primulky, macešky, krokusy a tak, ale byla jsem zklamaná. Po krásném víkendu kdy byli všichni natěšený, že se pustí do svých zahrádek a truhlíčků, byly vyprodané. Tak pojedu znovu třeba ve středu. Chtěla bych vám vyfotit pár keramických novinek a potřebuji k tomu kvítí. Tak vydržte.









Na procházce jsem si nastříhala krásné proutky kočiček.



Mám vás ráda vaše Hliněnka

3 komentáře:

  1. Už si dny bez tulipánů ve váze nedovedu skoro představit. Přeci jenom je slunce ještě málo a ony krásně vyplní pošmourný den barvami.
    Krásná zákoutí :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera. Máte krásnou vázičku na kočičky.
    Tulipány si dopřávám každé jaro, jsou nádherné. Nyní mám žluté.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo Marcelko, na mě už jde jaro od půlky ledna...:-)...a když jsem zase viděla tu předpověď...:-(:-)...budeme muset ještě počkat. Nejvíc kytiček teď mají na Hvězdě v tom malém květinářství...mrkněte tam...určitě vyberete... já už se moc těším na ty keramické novinky..:-) Tulipánky jsou krásné...a jak někdy stačí málo...že jo?:-) Pá,pá S:-)

    OdpovědětVymazat