keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

neděle 23. října 2016

Tak trochu už začínám myslet na Ježíška

Byla jsem na návštěvě u mé milé kamarádky Pavly Glosové možná jí znáte jako PAG. Vánoce budou za chvíli a já už pomalu nakupuji dárečky a tak jsem pořídila pár krásných kousků u ní. Samozřejmě si některé kousky musím nutně nechat pro sebe. Třeba obal na knížku, do které jsem hned oblékla Bábovky, čtou se ještě mazlivěji. Polštář z tvídu a háčkovanými kytičkami jsem si také musela nechat, prostě se mu u nás líbí a patří k nám. Ostatní kousky dostanou od Ježíška ostatní, ale pššššt nesmí se to dozvědět :0)








Tak co, líbí?? Já jsem nadšená.
Mějte krásné podzimní dny vaše Hliněnka

9 komentářů:

  1. Tak tohle jsou přesně ty dárky,které by měly být o vánocích...Tak krásné čekání na ně ;-).H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten medvěd je úžasný .............Krásné vánoční čekání.J.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné....medvídek je luxus.....Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, úžasné !!!!! .... A Ježíšek může přijít ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Výrobky paní Glosové znám a moc se mi líbí.
    I náš domov zdobí pár kousků, které mi, dle mých představ vytvořila. Zajímalo by mě však, odkud máte tác, který zdobí Váš stůl?
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko já ty Pavly výrobky miluju a ty tvoje vypadají nádherně.Že jí moc pozdravuju a tobě hubana pa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné ráno :-) . Nikdy jsem neměla vidět odkaz na PAG :-D. Zruinuje mě to :-D .

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat