keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

úterý 12. července 2016

Levandulová neděle

V neděli jsme byli na voňavém výletě v Levandulové zahradě v Klapý a když už jsme cestovali za voňavýma kráskama, tak jsme popojeli ještě na Levandulovou farmu do Židovic.
































... a na úplný konec jsme se stavili v Roudnici nad Labem v Dortletce na výbornou kávu a úžasný dortík.
Užívejte léto vaše Hliněnka

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Štěpánko, moc děkuji.Bylo tam fakt krásně a Dortletku doporučuji. Pa Marcela

      Vymazat
  2. Marcelko,
    netušila jsem, že ve středních Čechách je levandulová farma ?
    Já tu svoji levanduli už mám odkvetlou a ostříhanou :-(
    Tak zase za rok !
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, bylo tam vážně krásně voňavo. Já mám levanduli také pověšenou, dostala jsem od mé sestry. Já budu sklízet až za rok. Pěkné léto papa

      Vymazat
  3. Tohle vypadá jako skvělý výlet, krásné fotky!
    Marcelko, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat