keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

úterý 17. listopadu 2015

Ve víru hlíny

Blíží se nejkrásnější čas v roce
. . . VÁNOCE . . .

a já mám plné ruce práce. Tak jako každý rok se bojím, abych všechno stihla vyrobit, abych vám všem poslala balíčky včas a aby jste byly spokojené.


Včera měla moje starší dcerka Áďa ředitelské volno a přišla za mnou dopoledne na dílnu s foťákem, takhle to dopadlo.


























Jejda to je fotek, ale nevěděla jsem kterou vybrat, tak je tu máte všechny.Užívejte pohodový večer
vaše Hliněnka


7 komentářů:

  1. Dobrý večer Marcelko,máte moc pěknou dílničku a ještě sikovnější ručičky.Je to i můj velký sen a snad se mi brzy splní.Pomaloučku na něm pracuji.Zatím se stále zdokonaluji na kružku keramiky a nejraději bych tam trávila celé dny.
    Kdyby jste někdy pořádala nějaký den pro dospěláky moc ráda bych se přijela k Vám něco naučit....máte nádherný styl a jestli koukám správně tvoříte převážně ze šamotky.....s tou pracuji nejraději i já.Mějte krásný zbytek týdne.Andrea Krupičková

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, vidíš, a my jsme se domlouvaly a nedopadlo to, bohužel, slíbila jsi a odmlčela se, takže já fakt spokojená nebyla.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Jde vám to spolu krásně --- focení + tvoření !!! děkuji za super foto-reportáž z vaší nádherné dílny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáte šťastně při práci. O většině lidí se to dnes říct nedá. Jen tak dál. Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko nádhera, letos jsem to nestihla,ale chystám se na Vás :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko nádhera, letos jsem to nestihla,ale chystám se na Vás :)

    OdpovědětVymazat