keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

neděle 28. září 2014

Ještě pár vzpomínek na Beroun

. . . samozřejmě jsem domů nemohla odjet bez hrnečků, kytiček a alespoň jedné andělky. Těch není nikdy dost. 






. . . děkuji Moni 





Krásný sváteční večer, mé milé 
vaše Hliněnka

8 komentářů:

  1. Nádherné vzpomínky... Přeji krásné dny, naše Hliněnková Marcelko... Lidka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné hrnečky, krásné fotky. Byla jsme na keramických trzích poprve, minulý týden v Kunštátu a šla mi hlava kolem - tolik krásy...
    Moc zdravím Marcelko, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, a keramické trhy jsou úžasné a já jsem moc ráda, že jsem měla možnost koupit si teď v Berouně zápichy z Hliněnčiny keramické dílny... krom těch jiných věcí :) a jsem ráda moc i za osobní setkání!! Přeji krásný, kreativní, klidný, barevný podzim :) Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Renat,
      moc děkuju za návštěvu u mě na stánku i tady na blogu.
      Krásný podzim Marcela

      Vymazat