keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 7. července 2014

Sezóna červeného rybízu začala


Moc vás všechny zdravím v tom horkém letním dni. 
Dnes ráno jsem si přivstala, abych udělala pár skleniček marmelády a upalovala jsem na dílnu. Rybíz mám od mé drahé sestřičky, protože na tom našem je jen jeden hrozínek. Kupovala jsem letos na jaře dva stromky. Jeden červený a druhý černý. Tak se moc těším na přes rok, že už nám dají nějakou úrodu.







Mějte krásný podvečer 
Marcela

6 komentářů:

  1. Nádherné balení. U nás se dělala marmeláda z jahod a třešní. Ale rybíz asi budu muset také pořídit :-) Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, máš ji krásně popsanou, to je paráda. Já už z červeného mám hotovou, ale máme plno černého a já nevím moc co s ním. Loni jsem udělala šťávu bez vaření a ona mi ve sklepě vybouchala a vymalovala. Tak nevím.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Ta bude chutnat -. tak naparáděná a dělaná s láskou...
    Hezký den Marcelko, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. jeej, som rada, ze som objavila takýto krásny blog :-) ... rada Vám tu počmuchám... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, ta musí být úžasná, když je v ní ten "kus lásky" ..... dobrou chuť ..... Marki

    OdpovědětVymazat